20 Aralık 2013 Cuma

Yılbaşı Sorfanız İçin Renkli Kurabiyeler

Herkese Selamlar,

Malumunuz 2013 bize elveda demek üzere, kim mümkünse desin artık bizde şöyle bir tazelenelim, yenilenelim :)

Siz nasıl kutlayacaksınız bilmiyorum ama yılbaşı akşamı evde olacaklar için küçük bir önerim olacak. Biz evde olacağız, arkadaşlarımız gelecek ve şöööyle güzel bir yemek yiyeceğiz. Şimdiden yemekte ne yapsam diye düşünmeye başladım. Planladığım bir süre şey var tabi ki. Fakat yemekten sonra tatlı ne yesek diye hiç düşünmedim bile, bence benim tarifimden sonra sizde düşünmeyi kesebilirsiniz. Az sonra size eşlik edecek fotoğraflardaki kurabiyelerimden yılbaşı sorfanızda mutlaka renk katmasını tavsiye ediyorum size, hem hafif hem şerbetli tatlılara göre daha az vicdan azabı veriyor :) Ayrıca sizde deneyip, yaparken eğlenebilirsinizde. Baksanıza ne kadarda güzeller yaa :)




Kurabiye Tarifi
250 gr tereyağı
1 adet yumurta
1 su bardağı mısır nişastası
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı tarçın
2 su bardağı un

Süslemesi için
Renkli şeker hamuru (internet üzerinden sipariş verebilirsiniz)
Süsleme glazürü (Marketlerde satılıyor, Dr Oetker in glazürünü tavsiye ederim)

Yaratıcılığı da size kalmış artık :)

Hepinize iyi yıllar şimdiden. 2014 bol ŞANS, bol HUZUR, bol SAĞLIK ve bol bol bol PARA getirsin :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

div class='clear'/>