18 Aralık 2013 Çarşamba

Berrak 1 Yaşına Girmiş Bile :)

Herkese Selamlar,

Kızları, annelerini, hatta bu dünyanın fedakar annelerini anlatan dolu dolu bir çalışma oldu bu çalışmam. Dünya üzerinde binlerce Berrak ve annesi olsa da,"sadece isim var işte kim nereden bilecek" deseniz de özel hayata saygımız sonsuz.O yüzden konuyu detaylandırmıyorum. Azıcık merak edin :) Biliyorum ki Berrak çok şanlı bir bebek, biliyorum ki çok fedakar bir anneye sahip. Bu kadarı yeter size :)



Berrak kızın doğum günü için hazırladığım uyuyan güzeller. Popolarından popolarından sevdim onları. Kız bebek olunca her türlü süsleme yapılabiliyor. Kıyafette de , saçta başta da öyle değil mi?Kızlar için bir sürü alternatif bulabiliyoruz, erkeklere gelince süsten kaçıyoruz. Ne yapalım kadınların doğasında var bunlar,doğuştan süslemeye, süslenmeye müsaitiz:)

Çok uzatmadan fotoğraflar ile başbaşa bırakıyorum sizi. Benden herkese sevgiler, Berrak kıza da ailesi ile mutlu, sağlıklı, bol başarılı yaşlar :)








1 yorum :

div class='clear'/>