25 Nisan 2013 Perşembe

Teremyağlı Kabak Çorbam

Geçtiğimiz günlerde internette gezerken yeni bir site ile karşılaştım. Nedir ne değildir diye araştırırken bir baktım ki bende bir tavsiye meleği olmuşum. Buradan siteye ulaşabilir ve ayrıntıları kendiniz de öğrenebilirsiniz. Fakat özetleyecek olursak, siteye üye oluyoruz, çeşitli kampanyalar düzenleniyor ve katıldığımızda bize katıldığımız kampanya dahilinde ürünler ve hediyeler gönderiliyor. Biz de bu ürün ile yaşadığımız tecrübelerimizi o kampanya ya ait sayfada ya da istediğimiz her yerde paylaşıyoruz.

Teremyağ benim zaten severek kullandığım bir ürün. Tavsiye kanalının gönderdiği kampanya hediyeleri ile de daha güzel oldu ve elimde şuan bana uzun süre yetecek kadar Teremyağ mevcut. Gelen paketin içinden 3 adet tarif defteri, 3 adet Teremyağ hediye kuponu, bir adet harika tariflerin anlatıldığı bir kitap ve mutfak önlüğü çıkıyor.Bende bu fırsatı değerlendirerek Teremyağ ile güzel bir kabak çorbası yaptım.





Malzemeler

  • 1 adet büyük boy kabak
  • 1 adet orta boy patates
  • 1 çay bardağından biraz az arpa şehriye
  • Yarım paket krema
  • 2 yemek kaşığı Teremyağ
  • 1 tatlı kaşığı nane, dilerseniz sumak ve dereotu
  • Bir tutam tuz
  • 5-6 su bardağı ya da kabak ve patatesin boyutlarına göre su
Hazırlanışı

Şehriyelerimizi küçük bir kapta haşlıyoruz. Kabak ve patatesi de rendeleyip haşlıyoruz. İyice yumuşadığından emin olduktan sonra blendredan geçirip pürüzsüz bir kıvam elde ediyoruz. Daha sonra krema ve haşladığımız arpa şehriyeleri ekliyoruz ve kaynamaya bırakıyoruz. Piştikten sonra üzerine Teremyağ ile yaktığımız nane ve dilerseniz sumağı ekliyoruz.Sumak eklediğimizde biraz kırmızı bir renk elde ediyoruz, Eklemediğimiz de renk açık yeşil bir renk oluyor. Salçalı ya da renkli yemek sevenler için tercih meselesi. Dilerseniz yanında dereotu ile de servis edebilirsiniz.Ben sadece Teremyağ ile naneyi yakıp ekliyorum.









8 yorum :

  1. Aaa çok güzel tam benlik :) Hemen üye oluyorum :)
    Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :)

    YanıtlaSil
  2. Kabak çorbasını ilk kez duydum. Merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç denemedim ama en kısa zamanda deneyeceğim ellerinize sağlık. Takipçinizim blogumada beklerim
    tıklayın .
    basitkolayyemekler.blogspot.com 
    <a

    YanıtlaSil
  4. Tavsiye ederim, çok hafif oluyor. Ekledim bende sizi :)

    YanıtlaSil

div class='clear'/>