29 Nisan 2013 Pazartesi

Elif'in Elif Bebeğine

Elif ismini her zaman sevmişimdir. Bu çalışma Elif Hanım'a Elif bebeği için benimde iş arkadaşım hatta şefim Seda'dan bebek müjdesine hediye olarak gidiyor.Evet doğru anladınız, ben yanlış yazmadım. Elif bebeğin annesinin adı da Elif :) Elif'in Elif bebeği  henüz yolda, anne karnında da aynı fotoğraflardaki pozisyonda uyuyor olmalı. Şimdilik uyandırmadan keyfini bekleyeceğiz, geldiği zamanda kurabiyelerini kendi ellerimle yapmayı diliyorum. Ben yine tek tek sevdim hepsini paketlerken, umarım Elif Hanım da sever :)
























7 yorum :

  1. Eminim Elif bebek de doğduğunda çok sevecektir bu şirin kurabiyeleri hepside çok güzel.Rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Elif hanıma Elif bebeğini seninde ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur Hatice, teşekkür ederiz güzel dileklerin için :) Allah bütün bebeklere sağlık sıhhat versin :)

      Sil
  2. insan bunları kıyıpta yiyemez.Çok tatlı olmuşlar...

    YanıtlaSil
  3. Evet, kıyamayıp uzun süre saklayanlar var :)

    YanıtlaSil
  4. Hala oluyorsun diye müjdeyi aldığım anda bende sana bunlardan yapıcam ablacım:) Ellerine sağlık harika görünüyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El verdik sayılır sana, bende güzel sürprizler beklerim artık :)

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

div class='clear'/>