8 Mart 2013 Cuma

Günümüz Kutlu Olsun

Sabah kalktım.
20 dakikada hazırlandım,aslında daha vaktim var ama çocukları servise hazırlamam lazım.
Bütün gün işte deli gibi çalıştım.
Eve geldim, yemek vakti.

Haftasonu dinlenmem gereken zamanlarda yemek yaptığım için neyse ki yemeğim var.

Sofrayı toplayıp, bulaşıkları yerleştirdim.
Çay koydum, çocuklar ve eşim çok sever yanına yine haftasonu yaptığım kurabiyelerden çıkardım.
Çay olana kadar evi toplayabilirim, ya da o arada iki gömlek ütülesem kardır.
Çay oldu,2 yudum dinlenmek yeter.
Çocukları yatırmam lazım, ama önce süt içirilecek, dişler bin gürültü ile fırçalanacak.
Neyse ki yattılar.
Yarın bir sunumum var ona hazırlanmam lazım.
Sadece bir saat oldu ama bizimki benimle ilgilenmiyorsun diye mızmızlanmaya başladı bile :), biraz ilgilensem iyi olacak.
Çamaşırları asmam lazım yatmadan önce, yarına ancak kururlar.
Saat çok geç oldu, sabah erken kalkıp sunumumu gözden geçirmem gerekiyor, yatsam iyi olacak.
Ama önce elimi yüzümü yıkamalıyım.
Banyoya gittim, aynaya baktım ve gördüğüm kişi bana sordu BUGÜN KENDİN İÇİN NE YAPTIN ?

DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

div class='clear'/>