14 Kasım 2014 Cuma

Gizem-Serkan Nişan Kurabiyeleri

Uzuuuun bir aradan sonra herkese selamlar. Çok telaşlar, çok koşturmacalar arasında kocaman gülümsüyorum size. O kadar yoğun çalışıyorum ki maalesef bloğuma eskisi gibi zaman ayıramıyorum. Birde instagram sağolsun aramızı açtı. Ama vefasız bir blogger olmayacağım artık, kararlıyım. Her gün olmasa da haftada bir kurabiyelerimi görme şansınız olacak :)



Çok uzatmadan -ki bu kadar aradan sonra uzatsam yeridir- gelelim konumuza. Benim sevgili kız kardeşim(aslında eşimin kız kardeşi) Gizem'i Allah'ın emri ile verdik gitti :) Çok mu hevesli bir cümle oldu acaba? Aslında evet hevseli bir cümle oldu, ama o kadar mutlular ki bu mutluluk sanırım onların tüm heveslerini bize de hissettirdi. Tüm bu heveslerin içinde en önemli sorumuz da nişana nasıl hazırlanacağızdı?

Sonuç : Bir hazırlandık bir hazırlandık ki tüm nişah hatıralarımız dillere destan oldu. Kurabiyelerimiz tabi ki ellerimde ve Gizem'in ellerinde- şimdi hakkını yemeyelim- özenle hazırlandı. Zencefil,tarçın ve pekmez uyumunu size anlatmam mümkün değil. Bu yüzden isteyin yapalım efendim :)

Hee, bir de unutmadan nişan hatırası olarak bir de nişan lokumluğu yaptık, yine kendi ellerimizle. Yakında bu işe de el atacağım, çok yoğun istek var dostlar çoookkk :)

Çok diledim ama, bir de burdan söyliyeyim çok çok çok mutlu olun gençler :)









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

div class='clear'/>