30 Temmuz 2013 Salı

İrem ve Mehmet Müfit'te Evlendi :)

İrem ve Mehmet'i anladık da Müfit'te kim ola ki, Müfit'te nasıl evlenilir ki dediğinizi duyar gibiyim. İşte size Müfit...

Sizi bilmem ama ben Müfit'in bu haline bayıldımm bayıldımmmm :)


Neyse meselenin özüne gelecek olursak İrem ile aynı ofisteyiz uzun zamandır, birlikte dirsek dirseğe çalışıyoruz. Gayette güzel çalışıyoruz bence :) Evden daha çok ofiste vakit geçirince insan ofis arkadaşının düğün ile ilgili tüm telaşlarına şahit oluyor. Bazen güzel bazende stresli şeyler işte. İşin güzel olan şeyler kısmına katkım oldu benimde. Kurabiyeci olunda e düğünü kurabiyesiz yapmak olmazdı.Söz konusu İrem olunca'da farklı bir çalışma olmadan olmazdı. Müfit formundaki kurabiyeler için önce birkaç örnek hazırladım, onun üzerinden İrem'in olmasını istediği diğer detaylara karar verdik. Sonra rengi, şekli Müfit'e uydurduk birde İrem ve Mehmet kondurduk. Ooo daha ne olsun, bence süper oldu.Düğün, kına ve tüm organizasyonlarda bulunmaya çalıştım herşeyleri çok güzel oldu maşallah.

Ayrıca o kadar zamandır kurabiye yapıyorum yaparken hiç bu kadar eğlendiğim bir çalışma hatırlamıyorum.Burada yaptığım Pepee'den sonra en meşakkatli çalışmalarımdan bir oldu ama çok ta eğlenceliydi. Yorgunluktan ve yoğunluktan sıyırma noktasına geldiğim için bir süre sonra herşeye gülmeye başladım bu durum Mehmet'e (eşim olur kendisi) de sirayet edince bazen işin amacından çıktığı oldu. Şöyle ki ; detaylı ve adet olarak fazla bir çalışma yapacaksam ön hazırlık yapıyorum. Mesela kalp,papyon,duvak gibi detaylar varsa önceden hazır ediyorum. Bunların hepsi bir araya gelince sıyırma noktasındaki iki insandan değişiklik replikler çıktı ortaya :)

"Aşkım bana bir İrem kafası versene" ya da "2 Mehmet kafası alayım" gibi.

Ayrıca bu konuşmalardan anlıyacağınız üzere eşim Mehmet (Mehmetler karışmasın) bana bu çalışmada çok yardımcı oldu. Bazen sıkıldı, bazen bunaldı, bazen bana söylendi, bazen deli gibi gülmeye başladı. Ama sonunda bundanda eğlenerek iş çıkarmayı başardık.

Yani özetle bir çalışmanın daha sonuna gelmişken İrem mutlu, Esra mutlu, e Mehmetler mutlu olsunlar bir zahmet bulmuşlar bizim gibi kızları :)













5 yorum :

  1. Ellerinize saglik en cok da yureginize saglik. Nikahtan cok kurabiyeler konusuluyor ;)
    İrem

    YanıtlaSil
  2. Müfit yine ön planda desene :) Mutlu oluyorum beğenildiğini duydukça.

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok harika görünüyor.Kurabiyelerde hikaye kadar güzel olmuş.İrem ile müfite mutluluklar..

    YanıtlaSil
  4. İrem Mehmet ile evlendi Edacım :) Müfit woswosun adı ama olsun önemli olan dileğinin güzelliği :)

    YanıtlaSil

div class='clear'/>